måndag 29 augusti 2011

Datafri helg och Cornelis Vreejswik

Bild: Livet Hemma
Jag har inte riktigt kommit in i gängorna efter semestern ännu, varken när det gäller bloggandet eller vardagen i övrigt. Jag har för mycket omkring mig och känner att jag lever lite med hjärtat i halsgropen hela tiden, hoppas att det går över snart.

Därför tog jag tillfället i akt och hade en datafri helg nu när min laptop är inlämnad på service. Datorer har vi ju i hemmet ändå förstås, men det kändes som att det behövdes lite tid utanför cyberspace. Var och njöt av ett band som spelade Cornelis Vreejswik låtar i fredags till exempel, det var en ljuvlig kväll då vi kunde sitta på en uteservering vid vattnet och njuta av hans fina musik.

Ni som känner att jag inte har varit in och kommenteras hos er som vanligt, så vill jag bara berätta att det beror på ovanstående och en del problem med Blogger, som gjort att jag inte har haft möjlighet kommentera hos er alla, som jag brukar kunna.

Men jag är in och hälsar på er dagligen, det går inte att låta bli :) .




2 Kommentarer:

Fru Vallmo sa...

Hej,
en helg utan dator känns bra för mig att göra det ibland, om jag klarar det utan att blir pirrig, vet jag att jag inte har blivit så beroende ;)

Hoppas allt är bra med dig! Och jag önskar dig en HAPPY MONDAY!
Kram Ute

Unknown sa...

Nog behövs det datafria helger ibland. Jag har oxå haft svårt att komma igång efter semestern. Det har varit mkt runt omkring och äldsta dottern är borta på veckorna nu så det blev riktigt tomt och tyst här hemma.

Kram Maria