onsdag 13 juli 2011

Angående födelsedagsveckan


Bild: Elvira spekulerar
Jag får börja med att tacka allra hjärtligast för era gratulationer! Det värmer ska ni veta.

Det är alltså 39 år som jag har fyllt och födelsedagsveckan började som ett skämt mellan mig och svägerskan då hon alltid retar mig för att jag är ett år äldre och alltså får ta alla åldersnojor osv före henne :)  . 

Nu har jag inga åldersnojor.... än... men det är väldigt tacksamt och roligt att skämta om dem. Och vad passar bättre än att fira rejält med att jag fyller 39 år, om jag nu skulle råka ha värsta krisen när jag närmar mig 40-års dagen?

Tårtrecept kan jag tyvärr inte bistå med då jag har köpt den smarriga tårtan på det lokala bageriet och kan nog varken med hot eller lockelser få ur dem något recept.

Nä, mina vänner, nu har jag inte riktigt tid med det här, jag ska ut i solen och fortsätta att ha min födelsedagsvecka. 

Jag fick två solstolar förresten, lika som den på bilden.

Bild: Rusta
Så vad passar bättre än att fortsätta firandet i någon av dem?

Ha det bra!




Ps: Ursäkta om jag är lite dålig på att kommentera hos var och en av er som tittar in här just nu, men jag är inne på internet ytterst lite nu under födelsedagsveckan.






1 Kommentarer:

Fru Vallmo sa...

Jag älskar din födelesedagsvecka och firar här hemma lite med och sätter mig i min trädstol! Fira så gott! Kram på dig!