lördag 21 maj 2011

Jag, en tidskriftsoholic

Ja, det ska gudarna veta, inte hjälper det att vi har NIX-abonnemang heller, erbjudandena om prenumerationer smyger sig liksom på ändå och jag har jättesvårt att stå emot.

Just nu har jag den här digra samlingen hemma. 


Bild: Elvira Spekulerar


Drömmar om vacker inredning och om att få platt mage finns visst i mitt liv just nu ;)


I vintras var det drömmar om vacker inredning och ny telefon som gällde.

Bild: Elvira Spekulerar

Ny telefon har jag redan som ni vet, det blev ju en Iphone, så nu är det bara inredningen och magen kvar att jobba på.


Ha en toppenlördag!




4 Kommentarer:

Snickaregården sa...

Då är vi två som har ett digert gäng med tidningar ;)

Kram Maria

popetotrora sa...

Haha! Jag vet precis hur du känner dig. Jag är också totalt beroende av tidningar och skulle kunna köpa på mig hur många som helst varje månad. :-)

milla-andante sa...

Oh jag förstår dig så väl! Finns det något mysigare än att krypa upp i soffan med en inredningstidning?!

Kram

Miss M sa...

Jag med, jag med! Vem är inte det liksom?! Finns inget bättre än att få hem/köpa ett glassigt, färskt, sprillandes nytt nummer av allt från inredningstidningar till mammatidningar och bara få sitta och läsa i lugn och ro under en filt! DET är vardagslyx det; dessutom kan de bli en riktigt snygg inredningsdetalj! GILLAS =)

KRAM