torsdag 19 maj 2011

Feng shui, var är du?

Vi skulle behöva ha någon som kom hem till oss och hjälpte till med att rensa upp i röran, för vi har fastnat och vet inte var vi ska börja någonstans.

Home office | Desk | Ideas for home offices | | PHOTO GALLERY | Housetohome.co.uk
Bild: House to home
Drömmen är bland annat ett sånt här hemma kontor, där jag kan ha min enorma samling av inredningstidningar, ha perfekt ordning på papper och räkningar och framför allt, bli av med röran av sladdar.

En plats där vi kan sitta och njuta av ordning och reda och hur välorganiserade vi blev helt plötsligt, bara av att ha fått till det med ett fint arbetsrum.

Andra problem områden som är i skriande behov av uppsnyggning här hemma är hallen, källaren och tvättstugan. Fick man bara ordning på de ställena, så följer nog dem andra rummen med på köpet.

Så Bygglov, Arga Snickaren, Äntligen hemma, eller någon annan intresserad "röja upp i röran" person, om ni läser det här så,

HJÄLP!!

Kaoset håller på att ta över vårt hem och vi har inte tiden, orken eller idéerna för att stoppa det.








5 Kommentarer:

Miss M sa...

Har ett sjukligt behov av att organisera, älskar dessutom att fixa, inreda och städa så jag kanske kan komma till undsättning :) är ju "bara" mammaledig" trots allt ;) KRAM

Anonym sa...

Åh, jag följer dig mer än gärna. Följ mig med?

http://jagochhan4evigt.blogspot.com/

josefin - Same Old Stories sa...

Wow vilket snyggt rum!

Fru Vallmo sa...

Kontoret är verkligen skitsnyggt!
Jag är lagom organiserad, ibland är jag jätteduktig och ibland tappar jag kontrollen över alla papper och skolinformation...
Ha en fin fredag!
kram

~ INA ~ Inas☆House sa...

Jag är inte så superorganiserad men lite koll har jag.(tror jag) Kontorsrummet ser kanonfint ut, så fint skulle jag också vilja ha det här hemma! :)

Ha en toppenhelg vännen! Kram