onsdag 13 april 2011

Hej hej träning,

det var ett tag sen, kanske vi ska ta och börja dejta igen? Vi vet ju både du och jag att vi mår bättre av umgås, så kom igen, hit me with your love thing.

Bild: Elvira Spekulerar
Ja så har väl det inre snacket gått här hemma. För det var då fasligt vad det var svårt att få upp träningssuget igen. Jag har anmält mig till Vårruset, för att ha ett mål att sträva mot, det brukar
gå lättare då.

Så nu är det bara för mig att hitta tillbaka till träningen i vår.

Det finns ju hopp om att det ska gå vägen, nu när det blivit barmark ute. Det är så himla skönt att ta en löprunda i skogen och rensa skallen lite. Har faktiskt redan hunnit med två powerwalks den här veckan, för att kolla formen.

Att lyssna på bra musik när man tränar är ett måste, så jag tar gärna emot tips om bra träningsmusik.

Här är smakprov på låtar som jag har i lurarna och som får upp pulsen lite extra...








2 Kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Åh, vårruset alltså? Fiiii....

Fru Vallmo sa...

vad du är laddat! jag är mer en latmask och gör lite yoga istället! Kram