lördag 8 januari 2011

Städa




ska vi göra idag, det är dags att sakta men säkert återgå till vardagen. Städning är inte min roligaste sysselsättning men när belöningen är ett organiserat hem så känns det ändå helt ok.


Ikväll blir det födelsedagsfirande, så då kommer man till nästa dilemma här i livet, 
vad ska man ha på sig? Garderoben är full av kläder, men ingenting känns roligt att ta på sig. Känner ni igen det problemet?

Jaja, det ordnar sig alltid, det är lyxproblem egentligen. Det ska i alla fall bli roligt att komma ut och umgås lite tillsammans med min man och våra kära vänner.





3 Kommentarer:

Miss M sa...

Är det månne du som fyller? Kanske är du en "fellow" Stenbock; och därav att du tycker jag är logisk?;) Isf får du skynda att köpa dig en egen present :D

Den där Victoria sa...

Nej, jag är Kräfta, men kan vara logisk ändå haha. Grattis i förskott förresten, om jag råkar missa det i morgon. :)

YvvePyvve sa...

Vet du, jag brukar sällan städa. Jag brukar tänka att jag inreder istället. Eller designar. Eller pyntar. Fast det är ju egentligen samma sak. Fast det känns mycket roligare. Å lyckos dig som har någon som hjälper dig. Här är det alltid något med djuren som är viktigare än några dammråttor. Fast djur som djur tycker ju jag då :-) Just nu smet jag från städet i köket en stund. Ha en fin fest i kväll!

/YvvePyvve