onsdag 24 november 2010

Träningen och hälsan då...

som jag skrivit att jag ska spekulera och ge tips om också, hur går det med den? Jo tack bra skulle jag vilja säga. Nu kommer ju årstiden då man gärna boar in sig och fyller på fettdepåerna, ifall det kommer att bli en hård och karg vinter ;) . Men jag försöker hålla igång lite iallafall, så därför skulle jag vilja presentera:

Bild: Elvira Spekulerar
De är mina nya kompisar under vinterhalvåret, eftersom dem har såna smarta dubbar som man kan ha på i halkan.

Bild: Elvira spekulerar
Tillsammans med Bungypump-stavarna och bra funktionskläder så bildar vi ett bra team. Men de är som jag lite jolliga för snöoväder så därför har jag även crosstrainern Extreme Fit  (liknande den på bilden) som hjälper mig att hålla formen inomhus, när det stormar och är snålblåst ute..

EXTREMEFIT CT800
Bild: Team Sportia



0 Kommentarer: