torsdag 18 november 2010

Dag 09 - Framtidsplaner

Står just nu inför ett vägskäl gällande yrkeslivet, där jag ska tänka över riktigt vad jag vill bli när jag blir stor, vilket kan kännas lite knepigt då jag redan är vuxen och förväntas veta vad jag vill och var jag ska. Men för en som mig som har seglat runt i livet på en räkmacka och alltid lyckats hanka mig fram genom olika arbeten, fast jag inte har någon utbildning att skryta med, så är det en riktig nöt att knäcka när jag helt plötsligt inte har den där tryggheten i vardagen. Nu är ju jag en person med positiv inställning i grunden, som vet att allting löser sig på ett eller annat vis, men hur och när vet jag inte just nu. Jag vill så mycket men måste bena ut lite saker först innan jag skrider till verket.

Jag får nog ta och återkomma i ämnet.

0 Kommentarer: