måndag 15 november 2010

Dag 06 - Bästa loppisfyndet

Oj, den var lite klurig. Eftersom jag är en loppisoholic och handlar ganska ofta på loppis, så är det ju lite svårt att peka ut just Ett fynd som det bästa. För varje gång som jag hittar något, så kan just den grejen kännas som bästa fyndet just då. Jag tror att det får bli en topp tre lista bland mina bästa loppisfynd istället. Utan inbördes ordning då förstås :)

1. Två megastora lådor fyllda med lego, som la grunden för våra pojkars intresse för just lego, det är den ständiga punkten på deras önskelistor till födelsdagar och jul.

2. Trälådor i alla varianter. Det finns ingen hejd på hur många lådor jag släpar hem, de är ju perfekta för all slags förvaring.

              Bild: Egen

3. Ett stort träskåp som pryder vårt kök nu, skåpet har jättestora lådor med handtag gjorda av läder. Det är perfekt för all slags förvaring av både linne och porslin.
Bild: Eget foto.
från inköpstillfället


Vilket är ert bästa fynd från loppis, blocket eller andra ställen?



1 Kommentarer:

Tina sa...

Hej,
kul att du tittade in hos mig. En sak har vi gemensamt-TRÄLÅDOR. Har just nu en målbild av en i huvudet, gäller bara att hitta den...irl.
Kram Tina