torsdag 11 november 2010

Dag 02 - I min handväska

Har jag alltid följande 5 saker

  1. Hemnyckel
  2. Bilnyckel
  3. Plånbok
  4. Nueva läppcerat
  5. Linsetui
Sen fanns de här sakerna i just denna väska (har några väskor, som jag varvar mellan)

Nagelfil
Penna
Tampong                                                                                     
Smink + spegel
Mynt
Hårband
Hårspännen
Inköpslapp
Rosa Bandet märke (har redan en som sitter på jackan)
Scoutmärke (som borde sys på en av barnens skjorta, men... )
Ett örhänge (hmm.. var är det andra?)
Nyckelhållare a lá Rolling Stones (inköpt på deras konsert sist de
var här.. dem var grymma, by the way)
Tändare
Pappersnäsdukar

En väska som man inte har haft på ett tag, kan ju nästan vara som en nostalgitripp, när jag tog fram den här så återupplevde jag Rolling Stones konserten exempelvis...

Ps. Väskan är ett loppisfynd förresten



0 Kommentarer: