lördag 1 oktober 2011

Ett Fabulöst paket



fick jag i veckan av fina Frida från bloggen Fabulös Inspiration 

Glädjen var stor och jag visste inte till mig hur jag skulle kunna tacka för denna fina present.

Jag tyckte det var extra roligt när jag upptäckte att vi har lika kakburk, så jag kände mig manad att visa det.

Boken är så uppskattad att den till och med fick följa med mig till jobbet en dag.




Och efter en hård dag på jobbet så tog jag, boken och kakburken en välförtjänt paus på fårskinnsfällen.




Tack gulliga Frida för den fantastiskt fina boken

I love it!

Om ni undrar hur det kommer sig att jag fick en sån fin present bara sådär, så tror jag att det här kan vara förklaringen.

Om ni vill ha en egen Fabulös Keramik bok att inspireras av 
så finns den att beställa här bland annat.










6 Kommentarer:

Fru Vallmo sa...

Vilken fin burk du har! Och vad kul med överraskningen! Kollade in i Fridas blogg, den är verkligen jättefin och jag är faktiskt sugen på att köpa boken.
Önskar dig en fin lördag!
Kram

FaB Keramik sa...

Haha! Vad bra att du spände fast den i bilen! Och burken! Min har varit min farmors, hon hade oljefärgstuber i den och när hon gick bort blev den min eftersom jag var den enda av barnbarnen som målade. Fin som snus!
Tack för det fina inlägget!
KRAM Frida

Att vara någons fru sa...

Vilken fantastisk bok!

Knaada sa...

Du har förtjänat den helt enkelt! Kul!

Jag har inte förtjänat, men jag sätter den på önskelistan och så ser jag lite extra tung, tapper och otymplig ut ikväll när andre hälften kommer hem, så får vi se hur det går...

kavallinskan sa...

En jättefin bok, som jag gärna skulle vilja ha!

Hildas hem - Sofia sa...

Hihi, så roligt att du spände fast den med säkerhetsbältet :)

Förlåt att jag skrämde dig med min rubrik idag - jag har inga planer på att sluta blogga, så du kan vara lugn ;)

Jag önskar dig en härlig dag!
Kram Sofia