söndag 30 oktober 2011

En nästintill datafri helg är över


Även om inredningen är ganska avskalad finns här små samlingar av prylar. På vitrinskåpet står en samling mässingsljusstakar.

Men, jag kunde såklart inte hålla mig hela vägen, utan skriver en liten söndagshälsning nu.

Det blev ingen diamantring, om det är någon som undrar.
 Men vet ni, jag överlever. Jag vet faktiskt inte när jag skulle hinna glida runt med den på fingret ändå.

Istället blev det lite firande av en blivande pensionär, en tripp till Stockholm för att hämta en säng och jag har även hunnit ligga i soffan och sova framför TV:n också.

Vad har ni pysslat med i helgen då?




Bild: Hus&Hem



1 Kommentarer:

Åse - Interiörguiden sa...

Det lät som en mysig helg! Själv har jag jobbat halva och umgåtts med maken andra halvan, han ska vara borta på utbildning hela den här veckan.