onsdag 26 oktober 2011

Ännu en interiörbild med tapeten Eldblomma


Hall/entré - Linnéstaden


Och jag efterlyser fler inspirationsbilder med den tapeten i olika rum.
Vilket jag skrev om tidigare i det här inlägget.

Jag vet att jag har sett bilder någonstans, där de har Eldblomma tapeten i hallen, men jag kommer ju tyvärr inte ihåg vilken blogg det var. Jag tror att jag hittade den bloggen via Att vara någons fru. Är det någon som känner igen sig eller vet vilken blogg det är, så hojta gärna till.

Jag är ju kär i den tapeten och planerar ju ett liv tillsammans med den.






Bild: Hemnet


4 Kommentarer:

Fru Vallmo sa...

Tapeten är ju verkligen så himlafin, förstår dig verkligen, och om du visar ännu mer så fina exempel, måste jag även tjata med min man om den! ;)

Ha en fin dag!
Kram
ute

mintekopp sa...

Förstår att du är kär i tapeten, den är verkligen tjusig.

FaB Keramik sa...

Hej du! Min brorsa har den i hallen - skrev om det här
http://fabkeramik.blogspot.com/search/label/Hem%20jag%20gillar?updated-max=2011-05-19T07%3A05%3A00%2B02%3A00&max-results=20
hjälp vilken lång länk..
Snygg som tusan är den tapeten!
Kram Frida

Uwalls sa...

Sehr schön! Die Tapeten sehen toll aus.