onsdag 28 september 2011

Jag vill bli kompis med Görel Crona




Görel Cronas och sambon Henrik Kochs hem har en skönt bohemisk atmosfär. Inredningen är en mix av arvegods, auktionsfynd och ­sådant de köpt på resor. Vardagsrumsbordet är från Mexiko.

och sitta på hennes mysiga kontor och vara kreativ.

För att sedan krypa upp i en fotölj i hennes härliga vardagsrum
 med en kopp kaffe och något smarrigt fikabröd
och få höra henne berätta
 om allt som hände bakom kulisserna i kultserien Varuhuset











4 Kommentarer:

Miss M sa...

När Varuhuste gick så var det en kille som sa en gång till mig; Du, du liknar hon en där horan i varuhuset! *S* Görel Crona alltså ;) Annars får jag ofta höra att jag liknar Efva Attling =) KRAM

Så schysst inredning förresten =)

Åse - Interiörguiden sa...

Så mysigt hon verkar ha det hemma hos sig!

Linnéa sa...

Hej Elvira! Jag hiattde din blogg via Att vara någons fru's blogg, och jag gillar den skarpt!

Måste bara säga vilket snyggt bord det är på den första bilden! Vill ha ett sånt skrivbord, ja tack!

Kram Linnéa

Jenny sa...

Också jag är här för första gången. Hej :-)

Vilket kanonkontor. Bordet, mattan ja allt. Där vill jag också sitta och vara kreativ.
Ha en bra dag/Jenny