lördag 24 september 2011

Även Veronica Maggio får



en plats bland de tio svenska sångerskor som jag skriver om här i bloggen.

Jag vet att hon har blivit sönderspelad i radion i år, men det är ju bara för att hon är så bra eller hur?

Jag gillar hennes texter väldigt mycket och att de sedan förpackas i bra melodier gör ju inte saken sämre.

Här är några favoriter som jag har









Och så har vi den här som hon gör med Petter


Vilket är en helt underbar låt

Ja, jag är väldigt svag för Petter också

Men det får vi ta en annan gång, för det här inlägget är Veronicas.






3 Kommentarer:

Fru Vallmo sa...

Jo, Veronica är jättebra. Läste imorse att hon och Robyn är nominerade till priset för bästa svenska artist på den europeiska MTV-galan i november, så jag håller tummarna!
Ha du en fin helg!
Kram

the super ordinary sa...

Ja, hon är såå bra!! Petter med!

Kramkram!

Att vara någons fru sa...

Hon är fantastisk.