måndag 1 augusti 2011

Facebook skämta med mig aprilo



Elvira SpekulerarElvira Spekulerar
Gilla
Jag höll på att ta ett glädjeskutt när jag såg att det var 64 följare på Facebook i morse, för att i nästa stund se att det bara var ynka 4 st. Men när jag loggade in på Fejjan, så var mina tappra 9 följare där i vanlig ordning.

Mycket mystiskt, men det är väl lite som spökar nu när jag har bytt adress till http://www.elviraspekulerar.se/, vad vet jag.

Hursomhelst så vore det roligt om det blev lite fler följare via Facebook, så att man kan hitta på något kul därinne också, det är ju även ett fiffigt sätt att följa bloggen på också, eftersom inläggen kommer upp där.

Inte för att jag vet vad man skulle kunna hitta på i skrivandes stund, men det är ju alltid roligt att utveckla saker och ting.

Så idag kör jag kampanjen "Följ Elvira på Facebook".

Skulle det råka bli så att jag kom upp i 64 stycken följare innan veckan är slut, så får den 64:e personen en överraskning på posten, är inte det en bra deal så säg?

Kom igen nu, hit me with you love thing ;)






0 Kommentarer: