måndag 22 augusti 2011

Bjuda mormor på Kinarerestaurang, en hit?








Godmorgon på er! Long time no see, tänkte att med min rivstartsmorgon såhär första måndagen efter semestern, så behövs det lite humor.

Började nämligen veckan med att vakna lite för sent, inte hitta bilnyckeln och när jag väl gjort det, hinna åka en bra bit mot jobbet innan jag upptäckte att jag glömt jobbdatorn hemma. Och det är ju ungefär som att jobba som frisör utan sax, kirurg utan skalpell osv.. ja ni fattar...

Ett par U-svängar senare så sladdar jag till slut in på kontoret, med håret på ända och stressnivå på hundratio...

Men efter en kopp kaffe och ett par mackor som min kära make brett på i hasten åt mig, så känns det ändå rätt ok att vara tillbaka på jobbet igen.

Även skönt att vara tillbaka här igen, efter en välbehövlig bloggpaus och semester.

Så nu kör vi...

Ha en fin fin måndag!!











1 Kommentarer:

Fru Vallmo sa...

Hej hej,
kul att du är tillbaka! Hoppas att du har haft riktig sköna semester!
Hoppas att du har en fin dag idag trots en turbulent start imorse.

Härligt att du är tillbaka här, ser framemot fina inlägg;)