måndag 20 juni 2011

Återvinningsinlägg - Är det bitch eller beach 2011

som jag ska lägga ner min energi på?

Jag kör det säkra före det osäkra och tränar inför båda. Behöver lite mer skinn på näsan och lite jävlar anamma inför nästa år och då kan det ju vara trevligt att kunna ha kläder som inte fastnar i volangen, ni vet, den som har en tendens att lägga sig kring magen, om man inte ser upp.

Jag kommer förstås att träna på det med måtta, för jag vill ju fortsätta att njuta av vad livet ger i både mat och dryck, dessutom vill jag ju fortfarande vara den där trevliga pricken som gillar att göra människor omkring mig på bra humör.

Får sätta mig ner och skissa lite på vilket upplägg jag ska ha, inför det kommande året





Fotnot: Det här var funderingar som jag hade i december, det får bli en lightvariant av båda delarna då jag inte har tränat så hårt inför något av alternativen :) .
 
 
 

1 Kommentarer:

Elin - Blivande mamma. sa...

För mig blir det nog Bitch 2011, hihi!
För dig då?