lördag 19 mars 2011

Lycka är att cykla på en grusväg och sjunga

Kom och skriv mig det på näsan, den som vågar...




(titta 0.56 in i klippet nedanför, så ser ni hur jag tänker mig att det ser ut när jag kommer cyklande, sjungandes på sången)



Har haft en riktig manglarvecka på jobbet och nästan tappat tron på mig själv, men så kom jag till insikt och gaskade upp mig lite och kom att tänka på den här sången. (brukar faktiskt sjunga på den här ibland när jag cyklar, hehe)



Trevlig lördag på er goa läsare... 







4 Kommentarer:

Unknown sa...

Hihi... det där programmet var en riktig favorit. Brukar oxå sjunga på den :)
Kram Maria

Att vara någons fru sa...

Det där är en favorit *s*

Petra / Popetotrora sa...

Nostalgi att se det där.

Och hör av dig du när Iphonen är inhandlat så fixar vi ett fodral med apor. :-)

Fröken Fräken sa...

Hedvig! Min stora idol! När jag var barn så bestämde jag mig för att när jag var vuxen skulle jag minsann bo i en sådan vagn som hon hade också! :-D