fredag 11 februari 2011

Insnöad



Då är det väl helt ok att lägga sig på soffan och bläddra i inredningstidningar va?

Bilder: Elvira spekulerar

Som ni kanske märker så har det dykt upp en tidning om Android telefoner bland inredningsblaskorna, jag håller nämligen på att sondera terrängen inför ett nytt inköp av telefon.

Alla tips mottages tacksamt angående valet av lur. iPhone har jag mer eller mindre räknat bort, så om ni inte har jättebra argument för den telefonen, så kan ni låta bli att nämna den *S*.

Ta det lugnt i trafiken idag, om ni bums måste ut och åka.




3 Kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Samma snöoväder här. Det kom för bara en timma sedan. Innan dess var det rätt ok väder men nu är fönsterrutorna igensnöade så att man knappt ser ut.

Ha en fin helg!
Kram Sofia

Petra / Popetotrora sa...

Mysigt att lägga sig med ett gäng inredningstidningar och bara ta det lugnt!!

Har tyvärr inga kloka telefontips att komma med eftersom jag är totalt ointresserad och okunnig.

Malin sa...

Jag har en Iphone och jag tycker att det är den bästa mobil jag haft. Jag har dock ingen Android mobil att jämföra med. Det jag tycker du ska kolla på är touchen. Hur bra är den? Sen har det nog mer med hur du själv vill ha din telefon..