måndag 13 december 2010

Luciamorgon

i kyrkan, har vi varit på och det är så underbart att se och höra barnen sjunga. Nu har de inte långt kvar till jullovet, det blir skönt för dem med lite ledighet, med sovmorgnar och lek ute i snön.

Just nu sitter jag och dricker en kopp kaffe tillsammans med
Bild: Elvira Spekulerar
min nya tomtekompis som jag vann på
barnens scoutavsluning i helgen.

Visst är det lite Herman Hedning varning på tomten?

Den stora jakten efter ett nytt arbete fortsätter idag, har hittat en del intressant som jag kan tänka mig, synd bara att det är några till som tycker likadant, konkurrensen om jobben är hård häromkring.

Men skam den som ger sig, någonstans finns det en plats för mig också.









2 Kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA jaaa det är verkligen lite herman över den tomten :)

~ INA ~ Inas☆House sa...

Han är jättesöt! :)