söndag 5 december 2010

Jag är så sugen på

att gå på den här kursen, då jag är intresserad av Feng Shui och skulle vilja lära mig om det. Jag har boken Rensa i röran med Feng Shui, som är en riktig inspirationskälla och jag brukar sätta igång att rensa lite varstans i hemmet när jag har läst i den. Det är alltså en toppenbok att plocka fram och läsa i emellanåt för att få fram lusten att rensa.

Rensa i röran

Jag har även den här boken 

Feng shui för själen

som också är väldigt bra, att den har ett vackert omslag är ju också ett plus.

Men hur som helst, är det någon som har gått på någon av kurserna med Pernilla Eriksson tidigare, så vill jag gärna höra lite vad ni tyckte.


2 Kommentarer:

Vita Lyckan sa...

Hejsan! Tack för inlägget i mon blogg. Jag blir så glad!

Vilket jättebra boktips. Stämde så väl in med min livssituation att jag faktiskt gick in på AdLibris och beställde ett exemplar. Ordnings och reda för ynka 159 kr. Låter helt klart som ett fund!!

(Eller menade du att man var tvungen att GÖRA något också?)

Ha det gott!

Kram, Karin

Den där Victoria sa...

Haha, ja Karin, helst ska man nog göra något också. Men ta en kopp kaffe eller något först för att ladda lite ;)

Kram Elvira