måndag 29 november 2010

Dag 20 - Det här har jag gjort idag

jag träffade en jobbcoach på morgonen, det är en åtgärd via min tidigare arbetsgivare, då jag blivit uppsagd p.g.a arbetsbrist. Just idag var det ett informations och lära känna varandra möte, vilket kändes helt ok. Det blir spännande att se vad det kan leda till. Alltså jag är ju aktiv i mitt jobbsökande, men ibland kan ju orken och självförtroendet ta slut och då är det ju toppen att få den här hjälpen.

Sen i mitt fruktansvärt oglamourösa liv, så har jag varit iväg på en massa ärenden och det tog precis hela dagen. Men jag fick iallafall utlopp för min shoppinglust idag, så nu har jag inhandlat några dukar på Hemtex.

 
Belagd textilduk Stina - julröd
Bild: Hemtex



Belagd textilduk Julia - röd
Bild: Hemtex
 

De här dukarna är perfekta, då man inte behöver slänga dem i tvätten efter varje måltid, utan man bara torkar av dem med disktrasan.  Snyggt som räcker länge kan man säga...

Resten av dagen och kvällen då? Ja det blir middag, TV och så kommer jag nog att glutta lite på alla fina och inspirerande bloggar som jag följer..



0 Kommentarer: