fredag 26 november 2010

Dag 17 - Mitt favoritminne

Jag fortsätter med den här utmaningen som jag har åtagit mig att göra, fast jag känner ibland att jag har så mycket annat jag vill skriva om här också. Men har man tagit på sig en uppgift så får man fullfölja den, eller hur?

Mitt favoritminne var det ja, alltså jag har ju så många, men om jag ska välja ut ett av dem att skriva om så får det nog bli när jag och min man var på Rolling Stones konsert på Ullevi i Göteborg. Det var en mäktig upplevelse, då det var längesen jag var på en så stor konsert.

Vilken stämning, vilket drag och vilken fart det var på Mick Jagger, jag hoppas att jag har hans energi när jag är i den åldern.  Jag hittade inget bra videoklipp från konserten, men här kommer en bra låt iallafall.







Följ min blogg med bloglovin

0 Kommentarer: